Welkom, Gasten
Gebruikersnaam: Wachtwoord: Onthoud mij
  • Pagina:
  • 1

Onderwerp: beetje ruzie

beetje ruzie 1 week 2 dagen geleden #257402

• MarcDC
  • MarcDC's Profielfoto Onderwerp Author
  • Platinum Boarder
  • Platinum Boarder
  • Ontvangen bedankjes 265
Beetje ruzie met mijn vrouw. Ik ga nu weer gaan sporten, en dat irriteert haar. We waren samen Tai Chi gaan doen, maar dat voldeed niet echt voor mij, ik zoek meer iets met 'verstand op nul, blik op oneindig'... Crossfit hebben we nog een tijd samen gedaan, zij was daar eerst mee begonnen. Toen verweet ze mij dat ik daar vooral naar de konten van de meisjes liep te kijken... en ging ik alleen. Ze heeft wel gelijk hoor, ik kijk naar de konten van de meisjes. Ik keek ook naar haar kont toen we nog samen gingen.
De klassieke verwijten zijn er weer uit gekomen... we moeten maar eens gaan scheiden, ik heb haar verweten aan het 'beached whale' syndroom te lijden... het is mijn gebrek aan liefde voor haar dat maakt dat ze depressief wordt en te zwaar is. Toen haar moeder een beroerte heeft gekregen, was ik aan de grond genageld - net toen ik het nieuws vernam - mijn reactie was blijkbaar niet wat je typisch zou verwachten. Een minuut dacht ik over alle mogelijke scenario's en toen stelde ik voor dat mijn vrouw en mijn dochter samen naar ginder zouden gaan, en dat ik thuis zou blijven met mijn zoontje. Mijn vrouw heeft me toen niet gezegd dat ze liever wou dat ik meeging, maar nu verwijt ze mij dit toch. Toen mijn moeder in het ziekenhuis lag, zei ze mij dat ik nu ook maar alleen mijn plan ermee moest trekken, want dat moest zij toen ook doen. Toen ik mij heb laten opnemen, ik had zelf de ambulance gebeld, was zij bijzonder verontwaardigd. Zo, je hebt nu exact wat je wil... ze nam het mij kwalijk dat ik haar had gebeld... In de PAAZ afdeling is ze mij wel regelmatig dingen komen brengen, maar ze is niet dagelijks langsgekomen. Er was daar een Marokkaan die elke avond gezellig bezoek had... dat zet je aan het denken... we will all go down together, de rangen gesloten, we leave no man behind...
Ik heb mijn vrouw nu wel gezegd dat ze mij in de periode van kerst en nieuwjaar nogal overladen heeft. Ik ben met mijn zoon gaan carten, we zijn naar het vuurwerk gaan kijken en ik moest rijden... ik was kapot, ik sliep niet, en ik verweet haar dat ze jaloers was op de lliefde van mij voor mijn moeder en dat ze daarom eiste dat ik ook aandacht voor mijn kinderen en haar zou hebben. Dat bedoelde ze eigenlijk niet zo, ze dacht dat het mij goed deed om nog normale dingen te doen. Het is wel goed dat ik dat nu ook begrijp, zij dacht dat ze mij hier een plezier mee deed. Inderdaad, het zegt meer over hoe ikzelf van binnen in elkaar zit... en dat is niet altijd zo fraai.

Gelieve Inloggen of Maak een account aan om te deelnemen aan het gesprek.

• Pagina:
  • 1
Tijd voor maken pagina: 0.160 seconden