Welkom, Gasten
Gebruikersnaam: Wachtwoord: Onthoud mij

Onderwerp: Vragentopic.

Vragentopic. 4 maanden 1 week geleden #256586

• Frank
  • Frank's Profielfoto
  • Platinum Boarder
  • Platinum Boarder
  • Probeer altijd jezelf te blijven
  • Ontvangen bedankjes 1206
Voor de landmacht, omdat ik geen zeebenen heb en niet goed tegen vliegen kan. Een functie bij de genie zou dan mijn voorkeur hebben, omdat je dan letterlijk iets opbouwt en niet hoeft te vechten.

Waar werk je liever; bij de overheid of bij het bedrijfsleven?
"Haal het maximale uit het leven omdat het leven ook het maximale uit jouw haalt"

Gelieve Inloggen of Maak een account aan om te deelnemen aan het gesprek.

Vragentopic. 4 maanden 1 week geleden #256608

Liever bij de overheid, ik ben een door de wol geverfde oportunist… iemand vroeg mij onlangs of ik het zou zien zitten om freelance te gaan werken. Je bent dan je eigen baas... ik bedacht toen dat ik een heel luie kerel ben...

Gaan onze kleinkinderen nog auto's bezitten?

Laast bewerkt: door MarcDC.

Vragentopic. 4 maanden 1 week geleden #256616

In mijn droom zie ik een soort van auto’s die je kunt bestellen. Je hoeft niet te sturen. Je kunt gewoon aangeven waar je heen wil. Op de snelweg klikken ze aan elkaar en bij afslagen gaan ze weer los. In de auto een soort van ronde zithoek waar je gezellig met elkaar film kunt kijken of spelletje, of gewoon lekker je eigen ding kunt doen.
Nooit meer file, irritatie van bumperklevers, afsnijders, traaaagggeee bestuurders, of ongelukken. Heerlijk lijkt me dat.
Denk niet dat ik dat nog mee maak gezien de ongelukken van Tesla, maar ik denk onze kleinkinderen wel.

Wil jij wel liever zelf rijden?
AQ 41 Aspie quiz 147/200 Diagnose 5 april 2018

Laast bewerkt: door Reveur.

Vragentopic. 4 maanden 6 dagen geleden #256619

Als we op reis gaan met de auto, wens ik soms dat ik gewoon een tukje kon doen terwijl de auto de baan volgt...
Anders verkies ik wel een handgeschakelde versnellingsbak, ik hou niet van automatische, te ingewikkeld, te duur in reparatie.

Als ze bewijzen dat zelfrijdende auto's minder ongelukken veroorzaken, maar toch nog enkele... ben je dan bereid dat risico te aanvaarden?

Vragentopic. 4 maanden 5 dagen geleden #256637

Het is vast een stuk minder dan nu. Een zelfrijzende auto heeft vast geen last van haantjes gedrag.

Hoe zeg jij feestjes af?
De waarheid, of verzin je een smoesje?
AQ 41 Aspie quiz 147/200 Diagnose 5 april 2018

Vragentopic. 4 maanden 5 dagen geleden #256639

• Frank
  • Frank's Profielfoto
  • Platinum Boarder
  • Platinum Boarder
  • Probeer altijd jezelf te blijven
  • Ontvangen bedankjes 1206
Dat hangt eigenlijk van de persoon af. Smoesje verzin ik alleen bij mensen die ik niet goed ken.

Als je een tv of radio programma mocht maken, waar zou dat dan over gaan?
"Haal het maximale uit het leven omdat het leven ook het maximale uit jouw haalt"

Tijd voor maken pagina: 0.344 seconden