Welkom, Gasten
Gebruikersnaam: Wachtwoord: Onthoud mij

Onderwerp: Waar krijg je kromme tenen van?

Waar krijg je kromme tenen van? 2 maanden 4 dagen geleden #257675

Telkens als ik NVA lees denk ik aan onze Vlaamse separatisten... die zijn niet onnozel, maar ook niet zo nozel, een beetje tussenin. Ik heb geen zin om te gaan stemmen met dit weer.

Gelieve Inloggen of Maak een account aan om te deelnemen aan het gesprek.

Waar krijg je kromme tenen van? 2 maanden 4 dagen geleden #257679

• Bernhard 1963
  • Bernhard 1963's Profielfoto
  • Platinum Boarder
  • Platinum Boarder
  • DE DWAASHEID DEZER WERELD IS WIJSHEID BIJ DE MENS
  • Ontvangen bedankjes 2904

MarcDC schreef : Telkens als ik NVA lees denk ik aan onze Vlaamse separatisten... die zijn niet onnozel, maar ook niet zo nozel, een beetje tussenin. Ik heb geen zin om te gaan stemmen met dit weer.

Ik ook, ik zie dan gelijk die gele vlag met de zwarte leeuw voor me, en ik denk ook altijd aan de NVA die in de voormalige DDR "Nationale Volks Armee" heette.

.

Het is een afkorting met een ietwat dubieuze bijsmaak... :pinch:

.
Wie ons het strengst beoordeelt? Een mislukte dilettant. [verzekeringsarts]
Johann Wolfgang von Goethe

Laast bewerkt: door Bernhard 1963.

Waar krijg je kromme tenen van? 2 maanden 3 dagen geleden #257715

• Bernhard 1963
  • Bernhard 1963's Profielfoto
  • Platinum Boarder
  • Platinum Boarder
  • DE DWAASHEID DEZER WERELD IS WIJSHEID BIJ DE MENS
  • Ontvangen bedankjes 2904
Het publiek op de achtergrond in programma's als Pauw, DWDD, enzovoorts, ze zien kennelijk wanneer ze in beeld zijn want ze trekken gekke zenuwbekken of verstarren helemaal zodra ze merken dat ze in beeld zijn. Mijn oog trekt daar altijd weer naartoe, het verstoort me ontzettend en ik word er daarom niet goed van, elke keer weer.

Ik ben ervoor dat ze die mensen gaan blurren, dan dwalen die nogal licht verstoorbare rothersens van mij niet telkens af.

.
Wie ons het strengst beoordeelt? Een mislukte dilettant. [verzekeringsarts]
Johann Wolfgang von Goethe

Waar krijg je kromme tenen van? 2 maanden 14 uren geleden #257744

Ik had vandaag een leuk gesprek met een Franstalige collega waarbij we sarcastisch het separatisme in België in het belachelijke trokken. Idee was om een nog rechtsere partij op te richten dan NVA of VB, met als grootste ijverpunt het behoud van onze Waalse, Brusselse en Duitstalige kolonies en het gewapenderhand inlijven van andere gebieden die zich wel eens Vlaanderen noemen (Frans Vlaanderen, Rijsel, Zeeuws Vlaanderen, Sudeten-Vlamingen :))… Ik krijg kromme tenen van een partij als NVA, waar je toch van weet dat ze het land niet willen splitsen, want eens ze dat doen, is hun eigen bestaansreden direct verdwenen en stemt iedereen weer voor de centrumpartijen...

Laast bewerkt: door MarcDC.

Waar krijg je kromme tenen van? 1 maand 4 weken geleden #257749

Het weer , twee wijken , veel post (vraag me af waarom ik niet gewoon regulair zo kunnen werken , maar dat terzijde) , onhandige post , doorweekte post (ja daar valt niet aan te ontkomen met die kolere weer) , harde wind ... en het gevoel dat er collega's zijn die wel opmerkelijk vaak rond de kerstdagen 'ziek' zijn .... :(
Je hoeft het niet met me eens te zijn , maar ik heb wel altijd gelijk :-)

Waar krijg je kromme tenen van? 1 maand 4 weken geleden #257768

@Marcus, wat zie jij dan als regulair werken?

Tijd voor maken pagina: 0.349 seconden