Welkom, Gasten
Gebruikersnaam: Wachtwoord: Onthoud mij

Onderwerp: Waar krijg je kromme tenen van?

Waar krijg je kromme tenen van? 2 maanden 5 dagen geleden #257652

@Bernhard, Jullie hebben die tanks nodig om grondgebied te veroveren op de Duitsers als de dijken breken... wij hebben het gemakkelijker, Vlaanderen gaat gewoon Wallonië koloniseren. Die zien de bui wel al hangen, maar kunnen daar nu eenmaal niets aan doen. Jullie mogen ook wel een stukje Ardennen hebben hoor, maar wij gaan daar wel een flink robbertje om vechten hoor, want wij hebben de nieuwe F35 aangeschaft... Noord Frankrijk is ook wel een gemakkelijke prooi, daar willen de Fransen zelf niet wonen :) Deze Apocalyps wordt de beste in zijn genre. Ik kijk er al naar uit als Geraardsbergen het nieuwe Mont Saint Michel zal zijn :)

Gelieve Inloggen of Maak een account aan om te deelnemen aan het gesprek.

Waar krijg je kromme tenen van? 2 maanden 5 dagen geleden #257654

• Thor
  • Thor's Profielfoto
  • Moderator
  • Moderator
  • Ontvangen bedankjes 4177
Bernhard, autisten zijn niet onnozel..........
It’s just a sign of the times, going forward in reverse… still, he who have laugh last, is just a hand in the bush

Waar krijg je kromme tenen van? 2 maanden 5 dagen geleden #257656

• signe
  • signe's Profielfoto
  • Platinum Boarder
  • Platinum Boarder
  • diagnose Asperger
  • Ontvangen bedankjes 2672
Mensen die denken alleen op de wereld te zijn.
In de supermarkt achteruit of opzij stappen zonder te kijken. Kar tegen m'n kont omdat ze niet opletten. In de deuropening gaan staan praten. Karren midden in het gangpad. Om het over het op de weg zijn nog maar niet te hebben.

I'd rather be gardening
Bedankt door: TonB

Waar krijg je kromme tenen van? 2 maanden 5 dagen geleden #257657

Dat had ik net nog toen ik in de Xenos was , twee dames waren nog naar schappen aan het kijken en aan het praten , maar toen er een kassa geopend werd , en de rij ineens door liep , maakten ze een of andere opmerking toen ik voorbij liep , geen idee wat het was , had mijn koptelefoon op staan , uit beleefdheid heb ik ze weer voorgelaten ... Helaas dat ik soms te hoffelijk ben.

Maar goed overdag in het winkelcentrum zijn op een zaterdag gaat hem ook niet meer worden ...
Je hoeft het niet met me eens te zijn , maar ik heb wel altijd gelijk :-)

Laast bewerkt: door Marcus Cole.

Waar krijg je kromme tenen van? 2 maanden 5 dagen geleden #257660

signe schreef : Mensen die denken alleen op de wereld te zijn.
In de supermarkt achteruit of opzij stappen zonder te kijken. Kar tegen m'n kont omdat ze niet opletten. In de deuropening gaan staan praten. Karren midden in het gangpad. Om het over het op de weg zijn nog maar niet te hebben.

Zo herkenbaar... mijn moeder heeft mij zo vaak op het hart gedrukt dat ik niet in de weg mocht staan, dat ik dat ook als een vanzelfsprekend gegeven beschouw... maar inderdaad, vaak stoppen mensen vaak exact in de deuropening om nog een praatje te doen... ergerlijkste dat ik al gehad heb, een bestelwagen die net daar stopt om eens op de kaart te kijken waar ik hem niet kan inhalen... hemeltergend... zo'n mensen zijn duidelijk niet opgevoed door de beste moeder ooit. Ach, de hel wil ook zijn zieltjes. Mijn schoonbroer deed ooit zijn beklag over het feit dat de buren bij mijn moeder niet echt sympathiek zijn, en toen zag ik op een keer dat hij zijn auto voor hun garage zette, terwijl er nog plaats was 50 meter verder... dat doe ik niet, ik volg de regels, ook al zijn die niet altijd leuk. Om die afstanden te kunnen afleggen voorziet God mij van een redelijke fysiek, win-win karmaspel...

Waar krijg je kromme tenen van? 2 maanden 4 dagen geleden #257672

• Bernhard 1963
  • Bernhard 1963's Profielfoto
  • Platinum Boarder
  • Platinum Boarder
  • DE DWAASHEID DEZER WERELD IS WIJSHEID BIJ DE MENS
  • Ontvangen bedankjes 2904

Thor schreef : Bernhard, autisten zijn niet onnozel..........

In de ogen van de overheid en de NVA wel. B)

.
Wie ons het strengst beoordeelt? Een mislukte dilettant. [verzekeringsarts]
Johann Wolfgang von Goethe

Tijd voor maken pagina: 0.357 seconden