Welkom, Gasten
Gebruikersnaam: Wachtwoord: Onthoud mij

Onderwerp: wat zijn je plannen voor vandaag en lukte het?

wat zijn je plannen voor vandaag en lukte het? 4 weken 19 uren geleden #258355

Een deel is verborgen voor gasten. Log-in of registreer om het te kunnen bekijken.
Je hoeft het niet met me eens te zijn , maar ik heb wel altijd gelijk :-)

Gelieve Inloggen of Maak een account aan om te deelnemen aan het gesprek.

Laast bewerkt: door Marcus Cole.

wat zijn je plannen voor vandaag en lukte het? 2 weken 21 uren geleden #258549

Een deel is verborgen voor gasten. Log-in of registreer om het te kunnen bekijken.
Je hoeft het niet met me eens te zijn , maar ik heb wel altijd gelijk :-)

wat zijn je plannen voor vandaag en lukte het? 2 weken 17 uren geleden #258550

Bedankt vooor alle warme aanmoedigingen.
De job van chauffeur heb ik niet bekomen. Ze gaven voorkeur voor iemand met al enige ervaring. Jammer. Aan de telefoon had ik het idee dat het al een uitgemaakte zaak was. Ik wil wel niet een job afnemen van iemand die het meer nodig heeft dan ik.
Vorige vrijdag had ik nog een interview dat wel positief was. Mijn vrouw ziet deze overstap niet zitten. Bij Stater... beheer van hypotheekleningen...
Ondertussen wordt mijn eigen job wel leuker. Ik had al geijverd om een kleine afdeling op te richten die zich enkel met accounting zou bezighouden. Ik krijg maar half mijn zin... er worden drie mensen aan mij toegewezen, die ik moet opleiden en die mij effectief moeten vervangen. Ik word hun coach. De baas noemde het 'gatekeeper of quality'... Ik amuseer mij nu met rare opdrachten. We zijn de Untouchables en we hebben alle vier een avatar uit die film met Kevin Costner… Een grappig gesprek met de Indische collega: hij wou Kevin Costner (Eliott Ness) zijn... maar gezien hij een snor heeft zei ik dat Kevin lame was en hij toch veel beter voor Sean Connery kon kiezen. Toen hij dat dan een goed idee vond, maakte ik hem erop attent dat ik het geen positief signaal vond dat hij zo snel van mening kon veranderen over zoiets... Er is ook een Chinese collega, die ik 'Kungfu Panda' noem. Ik heb hem een rotwerkje gegeven om de documenten te leren kennen... wax goes on, wax goes off... Zelf heeft hij ook een positief gevoel voor humor dat ik heel goed apprecieer... hij vertelde eens dat hij van plan was om naar een dierenasiel te gaan om een hond uit te kiezen. Hij zou dan als laatste vraag stellen: 'is die dan ook lekker, die hond?' Hilarisch.

Laast bewerkt: door MarcDC.

wat zijn je plannen voor vandaag en lukte het? 2 weken 13 uren geleden #258553

• Bernhard 1963
  • Bernhard 1963's Profielfoto
  • Platinum Boarder
  • Platinum Boarder
  • DE DWAASHEID DEZER WERELD IS WIJSHEID BIJ DE MENS
  • Ontvangen bedankjes 2904

MarcDC schreef : De job van chauffeur heb ik niet bekomen. Ze gaven voorkeur voor iemand met al enige ervaring.

Volgens mij past een Maserati Quattroporte en rijke stinkerd met een dwarslaesie beter bij jou. ;)

.
Wie ons het strengst beoordeelt? Een mislukte dilettant. [verzekeringsarts]
Johann Wolfgang von Goethe

wat zijn je plannen voor vandaag en lukte het? 1 week 4 dagen geleden #258610

Ik heb vrijdag een mailtje naar mijn chef gestuurd met de vraag voor een gesprek. Antwoord was prettig.
2 weken zitten wikken en wegen.
Maar als ik verder wil komen is het wel nodig. Ik wil graag mezelf ontwikkelen en beginnen met een cursus lijkt me het beste.
En ik ga uit de kast met mijn diagnose. Heb ik voor nu besloten dan.
Moet nog ruim een week wachten voor het plaatsvind, dus nog 100.000x het gesprek in mijn hoofd op alle mogelijke manieren.
Nu al 2 dagen om 5h klaarwakker.
Stomme onzekerheid en gedoe om “kwetsbaar opstellen” bleh!
AQ 41 Aspie quiz 147/200 Diagnose 5 april 2018
Bedankt door: Divaatje, Patj

wat zijn je plannen voor vandaag en lukte het? 1 week 3 dagen geleden #258623

• Divaatje
  • Divaatje's Profielfoto
  • Administrator
  • Administrator
  • Ontvangen bedankjes 2494

Als je maar lang genoeg zoekt, ga je het zoeken leuk vinden.
Bedankt door: Reveur

Laast bewerkt: door Divaatje.
Tijd voor maken pagina: 0.339 seconden