Welkom, Gasten
Gebruikersnaam: Wachtwoord: Onthoud mij

Onderwerp: wat zijn je plannen voor vandaag en lukte het?

wat zijn je plannen voor vandaag en lukte het? 2 maanden 2 weken geleden #257426

Met de honden dadelijk buiten lopen en dat gaat wel lukken want anders kan ik de shit letterlijk in mijn huis opruimen ;).

Gelieve Inloggen of Maak een account aan om te deelnemen aan het gesprek.

wat zijn je plannen voor vandaag en lukte het? 2 maanden 2 weken geleden #257427

Mijn moeder noemde dit weer altijd 'slapersweer'...

wat zijn je plannen voor vandaag en lukte het? 2 maanden 2 weken geleden #257429

Even naar de frituur voor het avond eten , het viel me qua drukte wel mee , vind alleen dat ze gigantische veel volk daar achter de toonbank hebben lopen , daarna nog even de supermarkt in gelopen , verder vandaag vooral op bed gelegen
Je hoeft het niet met me eens te zijn , maar ik heb wel altijd gelijk :-)

wat zijn je plannen voor vandaag en lukte het? 2 maanden 2 weken geleden #257439

• arjen37
  • arjen37's Profielfoto
  • Afwezig
  • Platinum Boarder
  • Platinum Boarder
  • Pretending to be a functioning human is exhausting
  • Ontvangen bedankjes 544

Een deel is verborgen voor gasten. Log-in of registreer om het te kunnen bekijken.

wat zijn je plannen voor vandaag en lukte het? 2 maanden 1 week geleden #257471

Kerstpakket een van de 'inlener' , wat een rumourige bedoeling zeg , echt veel prikkels voor autisten bij die receptie terwijl vooral autisten zijn die post werkzaamheden doen , het nieuwe opperhoofd moest een woordje doen maar geen microfoon dus de helft niet mee gekregen , en de presentatie was in handen van een stel 'basisschool kinderen' uit de klas van de dochter van de voormalige baas , heel leuk dat die kinderen zo ondernemend zijn , maar totaal niet geschikt om een receptie te doen helft van de koters wist niet eens wat ze moesten doen , en om de haverklap werd er gevraagd of je soep wou ... daarna nog bij mijn moeder gegeten bij een lokale pannenkoeken boer en nou blij dat ik van kinderen verlost ben ...B)
Je hoeft het niet met me eens te zijn , maar ik heb wel altijd gelijk :-)

wat zijn je plannen voor vandaag en lukte het? 2 maanden 1 week geleden #257472

• arjen37
  • arjen37's Profielfoto
  • Afwezig
  • Platinum Boarder
  • Platinum Boarder
  • Pretending to be a functioning human is exhausting
  • Ontvangen bedankjes 544

Een deel is verborgen voor gasten. Log-in of registreer om het te kunnen bekijken.
Bedankt door: MarcDC

Tijd voor maken pagina: 0.333 seconden