Welkom, Gasten
Gebruikersnaam: Wachtwoord: Onthoud mij
  • Pagina:
  • 1
  • 2
  • 3

Onderwerp: 50 jaar en eindelijk is er vastgesteld: Asperger!

50 jaar en eindelijk is er vastgesteld: Asperger! 1 jaar 11 maanden geleden #239254

• Ylly
  • Ylly's Profielfoto
  • Platinum Boarder
  • Platinum Boarder
  • Ontvangen bedankjes 481
Welkom!

Gelieve Inloggen of Maak een account aan om te deelnemen aan het gesprek.

50 jaar en eindelijk is er vastgesteld: Asperger! 1 week 5 dagen geleden #258598

• Kian
  • Kian's Profielfoto
  • Expert Boarder
  • Expert Boarder
  • Ontvangen bedankjes 82
Ik weet er alles van, alle dingen vallen dan direct op zijn plek. Ik kijk terug op mijn leven met het gevoel dat ik het eigenlijk veel eerder had willen weten,maar helaas.............

50 jaar en eindelijk is er vastgesteld: Asperger! 6 dagen 19 uren geleden #258671

46 jaar en eindelijk weet ik dat ik niet gek ben, maar wel anders dan anderen! Asperger! Ik ben blij met de diagnose. Mijn levenspuzzel is compleet!
Voor jou dus ook fijn!

50 jaar en eindelijk is er vastgesteld: Asperger! 6 dagen 12 uren geleden #258675

• Bernhard 1963
  • Bernhard 1963's Profielfoto
  • Platinum Boarder
  • Platinum Boarder
  • DE DWAASHEID DEZER WERELD IS WIJSHEID BIJ DE MENS
  • Ontvangen bedankjes 2904

Kian schreef : Ik kijk terug op mijn leven met het gevoel dat ik het eigenlijk veel eerder had willen weten,maar helaas.............

Alle scenario's die ik kan bedenken als ik zo pakweg rond m'n twaalfde een diagnose had gekregen lijken mij net zo erg of erger dan hoe ik het leven nu heb geleefd, met pas een diagnose op m'n 42e levensjaar. Want met een vroege diagnose was ik altijd het zielige autistische zielepietje* geweest en gebleven en had ik heel veel enge dingen niet durven doen (in m'n eentje in de auto naar Oost Europa met vakantie gaan bijvoorbeeld) die ik nu wel gedaan heb.

*Niet een zieleNpietje want een mens heeft maar één ziel. ;)
Wie ons het strengst beoordeelt? Een mislukte dilettant. [verzekeringsarts]
Johann Wolfgang von Goethe
Bedankt door: Rocket

Laast bewerkt: door Bernhard 1963.

50 jaar en eindelijk is er vastgesteld: Asperger! 6 dagen 12 uren geleden #258676

Dobbeljoe schreef : 46 jaar en eindelijk weet ik dat ik niet gek ben, maar wel anders dan anderen! Asperger! Ik ben blij met de diagnose. Mijn levenspuzzel is compleet!
Voor jou dus ook fijn!

Asperger is eerder een roeping dan een vloek... je hebt hersenen die een vermorgen hebben dat normale hersenen niet hebben, het maakt je net geen psychopaat, maar je hebt daar wel voeling mee... je ziet mogelijkheden die een NT uitsluit, maar dat maakt je ook kwetsbaar, want meestal zijn het NT mensen die je gaan oordelen.
Bedankt door: Rocket

50 jaar en eindelijk is er vastgesteld: Asperger! 6 dagen 12 uren geleden #258678

• Bernhard 1963
  • Bernhard 1963's Profielfoto
  • Platinum Boarder
  • Platinum Boarder
  • DE DWAASHEID DEZER WERELD IS WIJSHEID BIJ DE MENS
  • Ontvangen bedankjes 2904

MarcDC schreef :

Dobbeljoe schreef : 46 jaar en eindelijk weet ik dat ik niet gek ben, maar wel anders dan anderen! Asperger! Ik ben blij met de diagnose. Mijn levenspuzzel is compleet!
Voor jou dus ook fijn!

Asperger is eerder een roeping dan een vloek... je hebt hersenen die een vermorgen hebben dat normale hersenen niet hebben, het maakt je net geen psychopaat, maar je hebt daar wel voeling mee... je ziet mogelijkheden die een NT uitsluit, maar dat maakt je ook kwetsbaar, want meestal zijn het NT mensen die je gaan oordelen.

Mooi gezegd!

:thumbsup: :thumbsup: :thumbsup: :thumbsup: :thumbsup: :thumbsup: :thumbsup:
Wie ons het strengst beoordeelt? Een mislukte dilettant. [verzekeringsarts]
Johann Wolfgang von Goethe

• Pagina:
  • 1
  • 2
  • 3
Tijd voor maken pagina: 0.331 seconden